Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 21 februari 2010

Het begint al een beetje op een blog te lijken!

Blogger werkt toch echt weer heel anders dan punt.nl, dus het is een beetje wennen!

Maar ik vind al leuke achtergrondjes, heb al andere kolommen geprutst, kortom: het heeft me van de straat gehouden!

Morgen nog maar eens weer wat knutselen aan een kaartje voor tantezeggertje (die is morgen jarig, maar staat op de ski´s, dus ik kan wel wat later sturen) zal eens kijken of het wat wordt met vellum, dat is een soort mat, half doorzichtig stevig papiertype.

´t Blijft leuk, vooral omdat het zo´n verrassing is wat het wordt, meestal heb ik, bij het begin,  maar een vaag idee.

Door het gepruts met deze site en het zien van al die leuke ´achtergrondjes´ lonkt een cursus in die richting (ontwerpen) ook wel...

(ik snap niet hoe iemand zich kan vervelen, ik kom tijd tekort!)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails