Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 15 september 2010

Nog een keer met de verfstaaltjes

in de weer!

Nu heel wat anders, een restje vellum met embossing, een stuk verfstaaltjes en..zelfs de naaimachine nog in sneltreinvaart erom heen..



oei, die is niet zo helder..

deze wel?



Een nieuwe stempel gekocht, geschikt voor verjaardagen én beterschapswensen..

(ik mag wel bijna weer aan de knutsel, zit niet elke dag aan de keukentafel, maar stal eens in de zoveel tijd al mijn voorraadboxjes uit en maak dan een paar kaartjes, ooit verbouwen we de zolder en dan maak ik een speciale knutselkamer, hoef ik niet elke keer alles weg te bergen, want er ontstaat een troep waar je U tegen zegt ;) )


3 opmerkingen:

  1. Origineel gebruik van je verfstaaltje hier! Mooi kaartje, de nieuwe stempel is heel leuk! Dat van die troep die elke keer moet opgeborgen worden herken ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer heel mooi,de bouwmarkt gooit zijn deur dicht als jij er aan komt...hahaahaha,grapje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails