Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 5 oktober 2010

Fladder fladder..

of, nee, het lijken meer opgeprikte vlindertjes...









Ik kwam bij de kwekerij, hier in de buurt, leuke 'blikken' tags tegen met een boodschap erin geponst (deed me gelijk denken dat ik die misschien zelluf ook wel zou kunnen maken...?!)

Past mooi bij de vlindertjes (vind ik zelf dan he ;) ) verder herkennen jullie vast alwel het behangstaaltje en de uit-de-bocht-gevlogen-naaimasjien en natuurlijk de vlindertjes van Jolanda (ben er nog steeds hartstikke blij mee, je ziet het!)

Binnenkort plaats ik nog even fotootjes van de post die ik vandaag kreeg van Deka , leuk die verrassingen die zo je brievenbus inglijden!

En nog een foto van onze prachtige kast (voor het eerst in mijn leven een dure kast gekocht...hij is prachtig al was het wel even wennen aan de grootte ;) )

Zo, nu zijn jullie vast lekker nieuwsgierig...! (houwen zo! :D)





6 opmerkingen:

  1. Leuk die blikken tags! Mooi kaartje is het geworden!
    Nieuwsgierig, neen hoor, helemaal niet (wanneer is binnenkort :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi,en gelukkig ben je nog blij met de vlindertjes!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die blikken tags!
    Vrolijk kaartje.
    Ben benieuwd naar je volgende berichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden! En die vlinders, die vind ik nou ook super (-:
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ze ook al zien liggen, maar daar bleef het bij :)) mooi kaartje sproet. leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je lieve reaktie op mijn blog + je eigen blog.
    Werd er even verlegen van.
    Ik ben erg benieuwd naar je kast.
    Je hebt weer mooie dingen gemaakt.
    Kortom: je bent een prachtig mens!
    Groetjes, DEKA.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails