Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 3 december 2010

intensieve week

Deze week geen bericht, het was een emotioneel intensieve week, afgelopen zaterdag een surprise party voor schoonpa, hij wist niet wat ie zag!

Maar daarnaast ook het plotse afscheid van ons poesje Twikkel, 16,5 jaar oud, al een half jaar aan het vermageren, maar afgelopen zaterdag ineens kortademig en zondag dusdanig dat ze een spuitje heeft gekregen...

We missen ons pratertje, schootpoesje, dartel in de tuin..!



(Twikkel in betere tijden)

Nu is alles een beetje bezonken en kunnen we vrede hebben met het feit dat ze er niet meer is, maar het missen zal nog wel even duren!







Dit kaartje, uiteindelijk nog met extra tekst in het witte deel (geen foto van helaas) als felicitatie gestuurd..

De tekst gebruikte ik eerder op de nieuwjaarswens , deze keer geprint op een papieren placemat met zilveren swirls en bloemetjes. De bloempjes zijn van een nieuwe pons.

Stukje papierlint in dezelfde tint als de inkt.

(ik mag weer een nieuwe voorraad maken, ik heb nog 1 kaartje staan!)

Goed weekend!

5 opmerkingen:

  1. rust zacht Twikkel! veel sterkte voor het baasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat sneu van Twikkel, sterkte hoor.

    Je hebt weer een leuke kaart gemaakt, stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat naar voor jullie,heel veel sterkte!!Het gemis blijft ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven!

    Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee meid, ik weet wat het is om afscheid te moeten nemen van een dierenvriendje, doet pijn niet waar? Veel sterkte ermee. En je label is erg leuk geworden. Fijn weekend en lieve groeten van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer, jammer van dit mooie katje. Het heeft alvast meer dan 16 jaar een lieve thuis gehad denk ik!
    Je kaartje is ECHT mooi :) Ik zag hier al eerder dit papieren lint, super! En de tekst op de papieren placemat is ook een super vondst!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails