Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 24 december 2010

Witte kerst!

Het is nu wel definitief te zeggen: ´we krijgen een witte kerst´!

Jarenlang een (al dan niet) stille wens, ik hou erg van sneeuw en échte winters in plaats van kwakkel -en regenwinters, dus dit jaar is het weer een mooie winter voor ondergetekende! Daarbij is een witte kerst wel het summum van romantiek, of niet dan..!?   

Glurend op andere blogs kan ik mijn jaloezie toch nog net onderdrukken, want pfoe, wat ligt er elders een BERG, maar ik klaag niet (of doe ik dat toch stiekem wel door mijn lichte jaloezie te benoemen :D :D, nee toch??) want de BERG van afgelopen winter staat nog vers in mijn geheugen!



Volgende week zijn we lekker vrij, manlief had, achteraf, vandaag ook vrij gehad, maar hij was vergeten dat hij dat aangevraagd had en stond dus oog in oog met een collega die al druk doend was ;)  



                                                                      
 
(onze tuintafel met servies uit de kringloop)
 
In huis cocoonen, kaarsjes aan, bakje soep, top 2000..hmmmmmm.. (en nog nieuwjaarskaartjes maken!)

 
We wensen jullie allemaal goede kerstdagen!!

4 opmerkingen:

  1. Daar kan je nu toch even geen koffie drinken geloof ik :) Wel een hele leuke foto! Veel plezier met het maken van de nieuwjaarskaarten!
    Niet jaloers zijn op die bergen, het ziet er toch nog redelijk wit uit, wij hebben bijna niks meer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie foto ! ik wens je langs deze kant ineens een fijne kerst,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig kerstfeest!

    wat een mooi wit servies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee sproet, een heel fijn nieuwjaar gewenst enne ik wilde je ff zeggen het gaat goed met me :)) ik las je reactie bij anneke.
    enne genieten dit jaar!! lieve groeten van janine

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails