Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 27 januari 2011

Pfffffffffff

Even uitpuffen achter mijn computertje, want....we hadden eindelijk weer eens een knutselmiddag! En nee, voordat u daar dubieuze beelden bij gaat bedenken, we waren écht aan de knutsel, de buurvrouw en ondergetekende...

Lekker rond de keukentafel, alles uitgestald, bakkie erbij en ...

Tussendoor heb ik, zoals beloofd, deze keer wel foto's gemaakt, maar die komen nu nog niet, want ik kwam nog een verweesd kaartje tegen van de vorige knutselsessie..

Gekleurd met distress, dé stempel van mijn zus en een labeltje met 'sentiment'..


 (PS de stempel is geëmbosst met witte embossingpoeder)

4 opmerkingen:

  1. de achtergrond is geweldig, en die stempel, mooi, gewoon af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een mooi kaartje. Had je die bloesem al op je blog, of had ik zand in de ogen.
    Wel onwijs mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi!!!!Super!Ik heb ook witte emboss beateld,mooi!!
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren heb je hier gebruikt! Leuke combinatie met het witte embossing.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails