Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 8 februari 2011

Eens even graven in de archieven

Ik moest echt even checken welke kaartjes ik al wél en welke nog niet in de eregalerij hebben staan pronken hier.

Soms voelt het nog maar raar, ik ben eigenlijk niet zo van de ´kijk mij nou´ vind al gauw andermans/vrouws werk veel mooier en creatiever, maar heb besloten dat ik ook leer van het bloggen en het nog eens terugkijken

Terugkijkend vind ik sommige kaartjes een stuk leuker dan op het moment van plaatsen, raar he??

Het bovenste kiekje laat een stukje van het project van buurvrouw zien, die was in de mood om een slinger te maken van rondjes met bloemetjes..daaronder mooi papier van de action..


wat resulteerde in dit kaartje




4 opmerkingen:

  1. Dit vind ik een ontzettend mooi, lief kaartje.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doe ik ook wel eens, soms lig ik dubel en denk... ohjee de prullebak had ie in gemoeten, en soms denk ik.. yep, goe gelukt, maar deze hier is erg leuk Sproet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi en lief kaartje van jou (en leuke slinger van buuv). Gewoon foto's blijven plaatsen, het is leuk om af en toe eens terug te kijken wat je zo allemaal gemaakt hebt :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails