Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 17 februari 2011

Jarig!

Al mailend met Anneke kwam ik tot de ontdekking dat mijn blog ook bijna jarig was...En vandaag is het zover!

Ik kan me er eigenlijk bijna niets bij voorstellen, de tijd glipt toch wel rap voorbij, hoor! Sinds ik een jaar geleden besloot toch wat te gaan bloggen en mijn (amateuristische) werkjes te delen, heb ik toch wel het een en ander geknutseld.

Geen grootse dingen zoals boeken en hele lay-outs, geen schilderijtjes, nee, ik hou het (voorlopig) eerst bij het maken van kaartjes.

Op de een of andere manier vind ik ook nog niet de tijd en gelegenheid om intensiever te crea-bea´en, nou ja, wat in het vat zit...!

Heel toevallig ontving ik gisteren (erg veel later dan mijn bestelling) eindelijk mijn favoriete pons, alsof het een kadootje is voor mijn blogverjaardag!


Die vlindertjes vind ik zo leuk! (ik denk niet dat het iemand is opgevallen dat ik wat met bloemen en vlinders heb ;) :D

Afgelopen week maakte ik een kaartje dat wel past bij een verjaardag, als bedankje voor de trouwe bezoeken en reacties!



Achtergrondje eerst gekleurd met distress inkt (rood, geel en groen) daarna gesponsd mbv een inmpressability


daarna een vlindertje gestempeld, geknipt en ingekleurd, een lintje een stukje bronskleurig papier met een scallop-randje (fiskars geloof ik) stempel op een uitgeponsd rondje

Allemaal hartelijk bedankt! Ik hoop nog lang te kunnen knutselen!


9 opmerkingen:

  1. Hier je volger van het eerste uur om je te feliciteren :) Van harte proficiat met je blog en zijn éénjarig bestaan! Een hele leuke kaart krijgen we weer te zien, ik hoop dat er nog vele volgen! Altijd leuk om hier te komen kijken! Niet intensief zeg je, maar we zagen naar mijn gevoel toch al redelijk wat kaartjes passeren!
    PS Je vlinderponsje is een aanwinst. Nog meer vlinderkaarten in aantocht dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!! Je staat er niet bij stil hoe snel de tijd soms vliegt. Door het bloggen zie je wel wat je in die tijd allemaal presteerde op creatief gebied.
    Wat een prachtkaart voor deze speciale dag. Mooi!!
    Ik kan me voorstellen dat je die pons graag wou hebben, een echt leuke vlinder is het! Die gaan we nog vaak terugzien.
    Op naar een nieuw blogjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Hermine met je blogverjaardag!
    Je hebt een leuk kaartje voor ons gemaakt!
    Een inmpressability is dat een mal?
    Geeft een heel erg leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,gefeliciteerd!!!ik ook bijna..;)))
    Mooi kaartje!
    En fijn dat je je pons hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Hermien, wat een leuke kaart, en jij ook al een jaar hier, ff denken hoelang zit ik hier al? oeps bijna 3 jaar ☺ Maare nu moet je me toch eens vertellen, dat verven en met dat embossen snap ik, maar hoe krijg je dan dat grijze zo precies om de figuren heen? ficiat meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, gefelciteerd met je geslaagde 1e blogjaar. Jouw blog houdt het nog tig jaren vol.:-) Jouw kaarten zijn zo uniek, creatief en kunstzinnig.Deze laatste ook weer, zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuke kaart ! proficiat met je blogverjaardag !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik geniet op de achtergrond stilletjes van je bloemen en vlinders mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte met 1 jaar bloggen! Mooie pons is dat hè, kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails