Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 18 april 2011

Eeen beetje van mezelf

en een beetje (veel ☺☺) van bighuge.. een leuke fotobewerkingssite!

Een van mijn nichtjes wordt vandaag 18 en ze heeft leuke foto´s van zichzelf op hyves staan, dus daar stiekem wat gekopieerd (ik zei al een beeeeeeeeeetje van mezelf..)

De fotootjes bewerkt en gekozen voor het vierkante pop art formaat..



 










met de pons vierkantjes uitgeknipt (let op of de inkt droog is, dat duurde bij mij nogal lang) toen zes uitgekozen om het kaartje mee te maken.

Chipboard cijfers van de Action met gesso bewerkt (bloemetje ook) en daarna gekleurd met distress

Plakken.. (en de 3 overgebleven fotootjes binnenin geplakt)

Een vel met andere fotootjes, die te groot waren voor een kaartje zoals ik in gedachten had, meegestuurd met het kaartje, ik ben benieuwd wat de jarige ervan vindt!


8 opmerkingen:

  1. dit gaat ze geweldig vinden!!!! mooie meid trouwens ook ☺ enne wat is chipboard nu weer? Ik zie het al ik moet weer naar de action ☺ haha, gisteren kennelijk nog nitt geneog gekocht ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit gaat ze vast super vinden! Echt een kaart voor een 18jarige! Wat een leuk idee om die fotootjes te bewerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is gaaf,vind ze vast super!
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Sproet, persoonlijker kan haast niet. Dit zal ze vast geweldig vinden. Super leuk, en super leuk idee ook!
    Fijne verjaardag! groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf idee, dat ga ik zeker van je lenen :) Binnenkort worden twee van mijn nichtjes 21.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan! Super idee! Dit zal de jarige zeker waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee. Ze zal dit zeker mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails