Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 9 mei 2011

Moederdag..

Gisteren was het moederdag, vorig weekend zag ik mijn moeder nog, dus dit weekend de schone moeder ;) maar even in de bloemetjes gezet.

Op het laatste nippertje wilde ik toch nog een klein kaartje bij de hanging basket maken, maar ik had geen zin om al mijn boxen met knutselspullen tevoorschijn te toveren (lees: uit (en later weer IN) de kast te hijsen) dus ik wilde wat maken met spulletjes die voor het grijpen lagen.




Een kaartje waarop ik een proefafdrukje had gemaakt van een bloemenstempel van de Action werd het eerste deel, toen wat inkt, lint en een geel vlindertje dat ik van Marleen kreeg.. (beetje bewerkt met rode distress inkt)

Verder een nieuw clearstampje met cirkeltjes (dat nog niet weggeruimd was) en een ministempeltje met ´hugs´ nog een blauwgroen lintje eraan om aan de hanging basket te bevestigen en klaar was mijn 10-minutenkaartje..

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gelukt hoor dit quick and easy kaartje! Supermooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij bent wel erg goed in snelle kaartjes.
    Zou willen dat ik dat kon...
    En dan ook nog zo'n geweldig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kun je ook, de snelle Jelles. Fantastisch! Hi hi, leuk dat vlindertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeps, ik wast nogt niet hiert, dus ff snel zeggen dat ik je akartje weer helemaal te gek vind meid!! mamsielein zal er blij mee zijn geweest, dat geloof ik vast!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails