Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 24 september 2012

groter groeien

de vorige knutselsessie maakte ik nogal wat minikaartjes, een deel daarvan heeft vanmiddag een wat groter jasje gekregen..al blijven het kleine kaartjes...

Origineel


 eindprodukten:




 

Achteraf zou ik de bovenste wat minder bont hebben gemaakt en de onderste met wat schonere vingers...(leer ik het ooit?? ☻☻☻)

Nou ja, het houdt je van de straat ☺☺




6 opmerkingen:

  1. Maar ze zijn wel leuk en daar gaat het om toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke vrolijke, gezellige en kleurrijke kleine kaartjes, ik vind ze geweldig!
    Schone vingers ..... er is misschien wel wát hoop voor je, maar of het veel is ..... ik ken het "probleem", ha ha!
    Oplossing op jouw kaartje, ik zou er nog twee vlinders bij stempelen en precies plakken op de plek van jouw vingers. Allebei een beetje schuin, misschien zelfs iets over het randje van het kleinste kaartje, komt dan helemaal goed hoor.
    Lieve groetjes van Yvon, eigenlijk altijd met vieze vingers ..... zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, deze lieve kaartjes. Wat Yvon zegt, nog wat vlindertjes erbij. Komt helemaal goed.
    Een heerlijke vakantie op Rhodos gehad, zie ik. Heerlijk! Even bijtanken.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sterkte wens gestempeld bovenop de bloem, dat vind ik nu eens een vondst. Dat aap ik misschien wel een keer na :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vlekjes maken o zo bekend!
    Je wordt echter goeie oplossingen aangeboden.
    De kaarten vind ik héél mooi vooral het 'sterkte' kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn hele mooie kaarten.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails