Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 11 oktober 2012

Vandaag

nog een kaartje in de Ludiec stijl (ik begin vast te klinken als een roestige platenspeler ;-) )








Voor mijn doen een weinig kleurrijk kaartje, maar ik hou hier toch ook wel van, wat meer de naturel tinten..

Stempels:

Tekst: Tim Holtz stampers anonymus
Handmade: technique tuesday

Bloemen en Geluk & zo van Different colors

Het is prachtig herfstweer, genieten!!





7 opmerkingen:

  1. Niets roestig, oke misschien de kleur maar daar houd ik dan wel weer heel erg van. Ik vind ze nog steeds erg leuk! ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naturel tinten spreken me altijd erg aan, dus jouw kaartje ook!
    Groetjes van Yvon (die vandaag erg wild en vol in het Art Journal was ....)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn herfstkleuren. Niets mis mee. Is ook mooi.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op naturellen, prachtig dit kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ui zo'n platenspeler blijft altijd muziek klinken, zoals ik nu ook weer zie. Een prachtige kaart. Ik vind deze kleuren ook mooi. Mooi basic. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi die tinten,en wat zijn het toch superstempels he!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails