Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 26 november 2012

Betalen maar!





Wat een hoeveelheid aan reacties op mijn vorige posting! Ik heb gewikt en gewogen en toch besloten te gaan betalen, uiteindelijk is het nog geen $3,- per maand en ik weet zeker dat alle foto´s verkleinen (en opruimen!) veel tijd en energie(!) gaat vreten en met dat laatste ben ik niet zo goed voorzien, dus betalen is simpeler en sneller..!!

Heb een testje gedaan met een freebee die ik ooit vond bij Martina en die lukt!

Binnenkort meer!

Dank voor het meedenken en alle suggesties!




3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat dat goed werkt, want als ik weer die melding ga krijgen dat mijn ruimte op is, dan denk ik dat ik daar ook voor kies hoor.
    Dan kom ik bij jou op de leerstoel hoe ik dat moet doen, want destijds snapte ik niet zoveel van het verhaal.
    Succes er verder mee!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat had ik van de week dus ook! Ik heb er ook voor gekozen om te betalen, nu kunnen we hopelijk een hele tijd voort!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al, jij blogt even lang als ik....al die foto's kleiner maken....zou een gigantisch werk geweest zijn en na een tijdje is je ruimte toch weer op.
    De eerste 2 jaar betaalde ik 5 euro per jaar. Het is wel een stuk duurder geworden he. Het succes van de blogs zeker...niks blijft gratis....
    Toch maar je foto's kleiner maken he vanaf nu. Dat doe ik ook, voor het geval blogger beslist om de webruimte nog duurder te maken :) Kleinere foto's zijn ook sneller opgeladen en je blog "opent" ook sneller. Ook mooi meegenomen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails