Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 4 januari 2013

Vergeknoei ...hoe het verder ging

Vorig jaar (wat klinkt dat alweer lang geleden) knoeide ik wat met verf en stempels, de meeste ´resultaten´ daarvan waren al zo leuk dat ik niet kon bedenken wát ik er nog mee kon of aan toe kon voegen..

Eergisteren toch maar eentje ter hand genomen en besloten dat er gewoon heel weinig bij moet..

(dus alleen een kaart en 1 stempel ☺☺)







Voor de verftechniek: gewoon twee tinten verf in dotten op de kaart gelegd, uitgesmeerd met een verfmesje en vervolgens stempels in de natte verf gedrukt (allemaal DC)

Op kaart geplakt en hoera stempel (DC) toegevoegd..




14 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat jij altijd zonder design papier kunt werken. Dat is zo speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'knoei' jij maar lekker verder hoor op deze manier !leuke resutlaten maak je ermee,
    geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan zeg!! Zo heeft knoeien toch voordelen :) Een prachtig resultaat! En meer dan die ene stempel erbij heeft de kaart ook niet nodig.

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww...jij mag vaker kliederen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi resultaat. Ga ik vast ook eens uitproberen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi! Wat een leuke manier van kliederen euh... schilderen, ga ik ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geweldig..... Mijn soort kaart!!! Gelukkig ben ik binnenkort weer jarig!!!!!! ;))))))))) hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat geknoei heeft anders weer een schitterend kaartje opgeleverd. Echt leuk.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, die kleurencombinatie vind ik prachtig en wat een leuk idee om ook eens uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat prachtig. Leuke techniek en mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig effect geeft dat, die stempels in de verf. Prachtig. Je hebt ook mooie kleuren gebruikt. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor! Heel mooie kleuren ook natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails