Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 11 maart 2013

DC Puur natuur

Laatst maakte ik twee minikaartjes, erg veel nagemaakt van het origineel dat ik zag in het DC tijdschrift, dus als ze u bekend voorkomen....☺☺





Bijna alle stempels van Different colors, behalve 'voor jou' die komt van een clearstamps sheet waarvan ik niet meer weet...

Zag te laat dat ik bij het blauwe kaartje vergat om het randje mee te kleuren (bruin), dat maakt het toch wat minder 'pittig'..

 


10 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer mooi Sproet! De kleuren combineren ook erg mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meid, jij hebt ook zo'n heerlijke eigen stijl, dat vind ik altijd zo mooi om te zien, je haalt ze er zo uit, en ja.... puur zijn jouw kaarten ook!! Helemaal mooi weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig. Ik vind die halve bloem (van die hartjes) van je vorige kaart ook erg mooi gemaakt!groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven zo leuk hé die stempels van DC!! Je hebt er weer prachtige kaarten meegemaakt!!

    Die bloemenmallen had ik inderdaad nog niet veel gebruikt, maar had ze al wel een tijdje in huis :) Ze zijn van memorybox. Ook al zo'n leuk merk :)

    Fijne dag verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er weer gezellig uit!
    En de een minder pittig dan de ander??? Zie het niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die stempels van DC .Mooie kaartjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer prachtige kaartjes geworden. Ze zijn zo echt jij. Super.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi! Ik las gisteren in de nieuwe ArtSpecially dat de dame van Ludiec, Judith Leverink een boekje uitbrengt, moest gelijk aan jou denken. Op de Art Specially beurs komt het uit!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes! Allebei even mooi, ook weer met de kleuren, wat wel echt jouw ding is!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal jouw stijl en helemaal mijn favorietes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails