Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 5 september 2013

Aquarellen? watercolouring?

Alweer pinterest als voorbeeld
Used pinterest as example...again


Tekende wat klaproosjes met een marker en kleurde in met aquarelverf

 Draw some poppies using a marker and filled with waterpaint

Er bleef een stukje over van de linkerkant, daarop stempelde ik een heel oud stempeltje van een fuchsia en maakte er een labeltje van
Being to big for my card, I used the left over and stamped it with an old fuchsia stamp..and made a tag out of it

 Samen een leuk (eerste aquarelervaring) setje!
Together a nice (first watercolour-attempted) set!


Voor Marleen haar verjaardag: VAN HARTE!!
For Marleen's birthday: HAPPY BIRTHDAY!

 


12 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart met de papavers

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden....en een dito label.
    Groet Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig stel, je zou niet zeggen dat dit je eerste aquarel ervaring is. Heel mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er geweldig leuk uit!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Heel mooi, ook het kleintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi de aquarellen bloemen, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartje heb je gemaakt, ik vind jouw stijl heel mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze goed gelukt, knap! Leuke kaartjes heb je ermee gemaakt!

    Groetjes en alvast een fijn weekend!
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Hermien...daar istie. Bij mij staat deze combi te pronken in de kamer. Ik ben er onwijs blij mee. Vond het zo gaaf gedaan. Heb er met de neus bovenop gezeten. Stempel???Getekend??? Nu weet ik het. Een WONDERMOOIE kaart. Ik blij dat ik jarig was. Komt ook nog op mijn blog. Nogmaals DANK. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails