Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 29 september 2014

Scrapling

Toen ik laatst op de website van clearly besotted deze stempelset tegenkwam ben ik bezweken...


Niet vanwege de teksten, maar die poppies...♥ ♥ ♥, helemaal leuk toen er ook nog een bijpassende stansset bij te krijgen was..

Besteld, 2 dagen later in de bus (Engeland), dat is toch heel vlot..

Gelijk maar even wat uitproberen, er lag nog een restje, clean and simpel maar weer!


Gestempeld en met waterpenseel wat vervaagd..


In plaats van de bijhorende stengel het woordje poppy als een soort slinger gestempeld, ik had eerst met potlood een lijntje gezet.


een roodwit draadje bovenaan, ik dacht dat ie toen al leuk was, maar toen zag ik dat stukje kalkpapier en karton nog liggen..wel een leuk 'bodempje'!




3 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor! Ik word er hebberig van maar goed dat er een link bij staat ! Poppies zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Hermien, leuk dat je het hart apart en met een andere kleur kunt stempelen, gaaf effect!
    Vermaak je ermee!!! Hartelijke groetjes,
    Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails