Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 8 september 2014

Zus XII


Jaaa. lieve bloglezer(es), dit is vooreerst de laatste posting met kaartjes voor mijn zus want volgens mij ben ik door mijn voorraad heen!!

dit kaartje was eigenlijk mislukt, ik kleurde eerst mijn voorbedrukte kaartje met waterverf en embosste een stempel van DC, maar gebruikte waarschijnlijk te dikke embossingpoeder..

dus wie het weet, ziet misschien nog wat van een stempel terug, wie het niet weet ziet gewoon een wit vlak waarvoor weer die vermaledijde vogeltjes bivakkeren.. ☺



ik plakte het kaartje op een correspondentie kaart en tekende een zwart wit randje..
een blomke om het af te maken..


het zelfde soort kaartje, maar dan op zwart en hierbij de vogeltjes uitgestanst..een heel ander effect!






de foto's zijn met flits gemaakt omdat ik overdag nog niet klaar was.. , maar goed..ze zijn goed te zien ☺


6 opmerkingen:

  1. dat heb je goed 'gered' en verwerkt, als je het niet vertelt, weet niet niemand het hahahaha
    grtjs,martinax

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit in een lekkere stempelflow Hermien...ook deze kaartjes zijn weer zo origineel en leuk, zelfs met een foutje, dat ik niet zag! :-)
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik kom per toeval op jouw blog....en wat vind ik dit alles leuk. Heb genoten van wat ik zag. Ik ga je volgen om je beter in de gaten te houden.
    Ik hou van jouw stijl.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke reeks kaartjes! Ik zie niets wat mislukt is :) Goed gered dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails