Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 11 november 2014

Voor mijn zus deel zoveel :-)

mijn zus is recent verhuisd, haar oude huis werd te klein voor haar praktijk, of de praktijk te bloeiend, voor zover dat kan??


Voor haar nieuwe woning maakte ik, van wat resthout, deze huisjes (geïnspireerd door pinterest)



Eerst het hout licht ingesmeerd met gesso, daarna gestempeld, huisnummer met een stencil en randjes wat ingesmeerd met stazon..



ik was er helemaal verliefd op, heerlijk simpel en weer zo'n leuk effect!(deze foto is geler dan het daardwerkelijke resultaat)


Zuslief is gelijk aangestoken, die heeft al een stapeltje hout klaarliggen om óók...


ik weet zeker dat ik er ook nog meer ga maken, zo leuk om te doen!


5 opmerkingen:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails