Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 15 december 2014

Kerst IX


Compleet buiten de comfort zone..kant en klaar gedessineerd papier (blokje van de Action) ik wilde eigenlijk alleen een rode ster stansen voor op een grijze ondergrond.. (volgens mij ligt die rode ster nog op mijn knutseltafel..)


toen ik het kaartje zag na het stansen, toen bedacht ik me dat ik maar eens moest kijken wát ik nog met dat rode kaartje zou kunnen..



ik besloot er nog twee sterren uit te stansen en weer terug te plaatsen, op een vellum ondergrond.


de middelste ster wat benadrukt door met witte stift te tekenen en er een klein hertje (HEMA) in te stempelen..

Mn washi weer gebruikt en binnen in de kaart nog de christmas tekst van papermania gestempeld zodat die wat door zou schijnen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails