Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 25 december 2014

Van snoeiafval (?) tot kerstversiering

bij het snoeien van de hortensia's en andere struikjes vond ik het zonde om het allemaal maar in de groene kliko te gooien, van de hortensia's maakte ik wat versiersels, van een setje rest takjes maakte ik een ster..




twee uitgebloeide hortensia's op steel, gebogen en vastgebonden met rood wit touw, de hortensia zelf gekleurd met dylusions als versiering aan de kasr



twee andere hortensia's  alleen gekleurd en samen met wat twijgjes op de vaas gezet, onderin de vaas dennenappels, op de vaasrand een krans waarin ik nog wat witte bolletjes en sterretjes deed



met wat overgebleven twijgjes nog een kerstster gemaakt.




dus de volgende keer voor de kliko in beeld komt denk ik nog weer eens even na... ☺






3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig en creatief zeg!! Hele mooie bloemstukjes die in deze tijd goed van pas komen en dan die ster van die takjes, super!! Der gaat echt niets verloren door jouw creativiteit!! Ik wens je hierbij een hele fijne kersttijd en een gelukkig , gezond en creatief 2015 toe!!!

    Groetjes
    Mariaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat creatief met een prachtig resultaat. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hermien,
    Heel mooi, en inderdaad de hortensia is zo een dankbare bloem dat je er zelfs nog kan mee werken als ze al opgedroogd is, je hebt er hele mooie werkjes mee gemaakt. Fijn einde jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails