Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 20 februari 2015

Meer stencilkaartjes

die stencils zijn wel erg leuk en je kunt er zoveel mee doen!

hier nog een setje kaartjes mbv spray en de ministencils van Heidi Swapp



deze eerste is me eigenlijk wat te druk geworden..maar goed, hij mag toch op mn blog..


stempels allemaal van DC , kleur van stencils: dylusions


deze super clean and simple gesprayd en stempeltje van Penny Black


het stencildeel heb ik bij beide kaartjes uitgeknipt en weer verhoogd op een kaartje geplakt


met de scor pal een kadertje rondom gemaakt.



4 opmerkingen:

  1. Wat enorm leuk samengesteld, die eerste kaart Hermien!
    Heb er met plezier naar zitten kijken :-)
    Goed weekend daar of waar dan ook!
    toedelssss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes ! zuperzz
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat eerste kaartje allesbehalve te druk hoor Hermien. Ik vind hem een favoriet. Leuke ideetjes heb jij toch. Wat ben ik blij dat ik jouw blog kan volgen zeg. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails