Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 26 maart 2015

Tag


 Laatst een workshop technieken mbv labels gevolgd en daardoor geïnspireerd zelf een paar tagjes gemaakt


Achtergrond geverfd mbv een pasje, daarover heen een tekstsheet (DD?) met modelling paste, cijfers gestempeld en cirkels gemaakt dmv een dopje, veel liefs (DC) op vellum gestempeld en twee stickertjes, die ik in een oud mapje tegenkwam, gebruikt..(naar mijn smaak een beetje te plastic achtig.)


Vlindertje uit een oud gelli experiment gestanst, gemat op een wit label, wat bijgetekend en een lint, dat ik van mijn jongste zus kreeg, eraan geknoopt.

Groetjes!


5 opmerkingen:

  1. Helemaal mijn smaak, supermooi! Ik zie geen plastic van hieruit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label! Mooie kleuren, mooie gelli achtergrond!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker artistieke tag is het geworden...mooie combinaties Hermine!
    Toedels, Alie -)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi werk Hermien! Leuke kleuren. Ben er weer weg van! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lente tag heb je gemaakt, vrolijke kleurtjes en mooi ontwerp!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails