Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 14 december 2015

Carabelle mio :-)


OK, ik beken t maar eerlijk, naast mijn grote liefde voor different colors ben ik ook stiekem, ha, hoezo stiekem, verliefd op een heleboel Carabelle stempels...naast de set van gisteren kocht ik ook nog deze leuke set van Birgit...harten met zigzag..helemaal LEUK!!



ik maakte twee soortgelijke kaartjes in klein formaat, een hart, wat witte stift, een klein stukje van een tekststempel en ...ik word gewoon blij als ik zie wat er tevoorschijn komt!



Jullie ook??


Stempels:
Hart: Carabelle
Liefs (veel liefs): Different colors

1 opmerking:

  1. Super weer ,Hermien, het hartje heb je weer heel mooi en modern verwerkt, en net als jij ben ik ook verliefd op de Carabella Studio stempels, waren ze niet zo prijzig ik kocht ze allemaal

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails