Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 25 december 2015

Geen kerstkaart!

Nee en dat klopt! Dit jaar maakte ik geen kerstkaarten, ik wilde niet omdat ik t eigenlijk onzin vond, mensen een goede kerst wensen, daarbij joeg t me ook altijd op en daar had ik niet zoveel zin in..(al met al bleek ik nu natuurlijk genoeg tijd te hebben)

Dus: Sorry voor alle meelezers die al verwachtingsvol achter hun brievenbus lagen en vergeefs een sproet-kaartje verwachtten...Misschien ooit nog wel weer, maar ik denk het niet, eigenlijk wens ik iedereen voor ELKE dag iets goeds, niet alleen met kerst..!
Dus nog een kaartje van de HEMELSblauwe, ik denk de laatste!

En natuurlijk wens ik jullie allemaal fijne dagen, met kerst, met oud en nieuw, ertussenin....kortom: voor élke dag!

bij dit kaartje meer ton sur ton gewerkt, het  &@ stempeltje kwam ik weer tegen, die al jaren in mn la liggen, deze zijn echt leuk, setje van vier van Inkadinkado (zie onderaan)...kost nog geen vijf euro..!




Bloemetje van Carabelle, cirkeltjes van Jofy


tekstje van SU oh happy dayyyyyyyy!!!

(Inkadinkado)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails