Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 4 december 2015

Mixed media- layers


zie op youtube en blogs allemaal mixed media dingen waarvan ik wel happy word..dus ik dacht: laat ik ook es...!



Nam een A4 digiprinter papier van 200gr en beplakte het met stukjes (chinese) kranten artikelen..
daarna gesso erover en toen wat in de weer met kleurtjes..Paars en lime en aqua..wat minder voorzichtig geweest met de paars en lime, dus dat lelijke bruin kwam weer tevoorschijn..dus maar met vingers en verf...lekker doorkliederen..


Onder de (geëmboste) bloem zitten de kleurtjes die op de eerste laag kwamen, later heb ik met paars, lime en aqua nog wat zitten poetsen..


tekst gestempeld, wat met witte marker getsippeld en ik werd er helemaal blij van! Lekkere kleurtjes (vinnikdanhe?) en een leuk resultaat!
Wordt vervolgd!

Stempels:
Bloem: Carabelle
Tekst: Art specially




2 opmerkingen:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails