Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 9 december 2015

Mixed Media VI

hier dan mijn laatste uit deze serie! Dit jaar een nieuw record aantal blogs bijgehouden, ik post nu elke keer een tijd in het voren, maar voor deze laatste serie was de stapel te plannen postings wel meer dan tien..Als deze verschijnt is het al bijna Kerst! en het is nu ik dit typ nog maar 19 november ☺ (edit: gezien de hoeveelheid kaartjes heb ik de interval van 'om de dag' op 28 november naar dagelijks omgezet, dus inmiddels klopt het 'kerstverhaal'niet meer ☺☺)

de laatste van de zes mixed media experimenten is daar..deze bird keek me zo happy aan, die kreeg een ereplekje!



Apart gestempeld en uitgeknipt en wat verhoogd opgeplakt.


nog met mn vingers wat kleur toegevoegd, paars, fluo en aqua


de tweede set samen op de kiek!

Stempels

Bird (scribbly) Donna Downey
Birthday: JOFY
Stippen: onbekend
HAPPY : alfabetset van HEMA

1 opmerking:

  1. OOk deze zijn weer super!! Post jij maar lekker voort hoor, ik ben nog steeds een fan!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails