Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 28 december 2015

Nieuwe serie numero zoveel...

 Het tweede stencil dat ik van mijn schoonzus kreeg was ook zo'n leuke...! Deze is veel meer opengewerkt, dus de witte gesso neemt wat meer aandacht dan bij minder 'open' stencils..



Ik tekende zelf een tak met bladeren die ik wat losjes inkleurde met rood en wit..


wat extra rood en geel weer opgebracht omdat ik de achtergrond wat meer kleur wilde geven..


 
 klein tekstje van SU

3 opmerkingen:

  1. Prachtig weer Hermien, super hoe je steeds met andere stempels en stencils toch je heel eigen stijl bewaard!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het reactieveld hapert hier vaak/meestal. Ik moet altijd 4 keer klikken voor het kadertje verschijnt. Heb je daar weet van? Geen idee hoe dat komt, ik kijk/klik via mijn vaste computer.
    Wat ik wilde zeggen: heel mooie stencil, prachtige kleuren, super resultaat! Ook deze hieronder en hierboven!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails