Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 13 december 2015

..nog niet genoeg!

van dezelfde achtergrond maakte ik ook nog deze kaart..

 hierop alleen een cirkel met daarop die leuke bloem (hoera, ik heb de Carabelle studio set bemachtigd!)


Het steeltje van de cirkel komt ook van deze set. verder alleen een wit kadertje getekend en alle onderdelen met een zwarte marker omlijnd, de bloem kreeg nog een soort van schaduw in wit ☺☺



 op het moment dat ik dit typ zit ik met weemoed te kijken naar dat tekststempeltje, dat is verdwenen, ik heb mn hele hobbyhok op de kop gehad, maar.........snikkkk..

Stempels:
Carabelle zie foto
Happy: JOFY

2 opmerkingen:

  1. Ook leuk ! Wat vervelend dat je je stempel niet vind . Waarschijnlijk duikt die gewoon op als je stopt met zoeken . Zo is het toch altijd bij mij . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb em inmiddels!! Helemaal blij was eerst ook vastbesloten niet te zoeken maar wel door moeten zoeken, hij zat bij de bak met verftubes in...pfff, dank je!

      Verwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails