Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 28 januari 2016

Orange III



deze kaart wilde maar niet naar mn zin..... te licht, te donker...kortom, ik ben er wat mee aan het stoeien geweest..!



Fluo erbij gebruikt en uiteindelijk links boven het paars (te donker) weer wat gedowntoned door een stencil te pakken en ...ja, dat vond ik een mooie oplossing



twee cirkels uit restpapier geponst en in een een kleinere cirkel uitgeponst, deze weer opgevuld met een oranje cirkeltje


al met al vind ik em zelf zo goed gelukt (zei zij niet geheel onbescheiden....☺☺☺)

Stempels: Carabelle

4 opmerkingen:

  1. Weer een mooie!! Hoe doe je het telkens weer!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een gave kaart! Ik zie het voor me hoe je ermee aan het stoeien bent geweest en super de super hoe het dan zo'n gaaf eindresultaat geeft! Lekker fleurig en mooie vormen, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails