Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 24 januari 2016

Orange is the new....

hoe bestaat het?! ik ben nooit zo'n liefhebster van oranje geweest, maaaaar deze vrolijke kleur blijft me verleiden! Ik maakte een set van zes kaarten uit een vel A4


op dit vel ook delen met modelling paste bewerkt om de cirkelvorm extra naar voren te laten springen



weer met dikke verf een tulpachtige vorm gemaakt en die met zwarte marker omlijnd


wat vage tekst (ACTION) en cirkeltjesstempel van Carabelle als extra achtergrond. Omdat de kaart wat te wit bleef heb ik de hoeken nog wat in kleur gezet (oranje onder en paars boven)

3 opmerkingen:

  1. Dezelfde ervaring heb ik ook gehad met kleuren. Je bent bezig met een kleur die je eigenlijk niet zo geweldig vind en opeens. ...bam, je wordt er door "gepakt".
    ik vind dit ook mooi, denk ook dat het komt door de combinatie met het paars.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken het helemaal. Prachtige combinatie. Ik vind oranje een hele mooie kleur maar werk er bijna nooit mee. Toch eens doen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en wat een prachtige kleurencombinatie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails