Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 8 januari 2016

Scraplings

Ja, als je dan van die afwijkende maten kaartjes maakt, dan blijven er allemaal afsnijsels achter, op een aantal sloeg ik zelf aan het tekenen ....


 geen stempel aan te pas gekomen dus..en, nu op de foto, zie ik dat ik niet mooi heb ingekleurd, in het echt was me dat helemaal niet opgevallen,, ingekleurd met glazepennen, dat geeft een subtiel glimmetje,.,na de foto's ben ik noggus met mn neus bovenop de kaartjes, bij daglicht, gaan inkleuren...



dat letteren is ook leuk om te doen!~


 al met al wel een vrolijk setje!


de kast, waarop ik de foto's maak, is ook weer 'ontkerst' op de leuke sliert met lampjes na, die vind ik gewoon té leuk, dus die mag in januari lekker de boel opvrolijken of misschien zelfs........veel langer ☺

3 opmerkingen:

  1. Super, en neen we hebben niet altijd stempels nodig om mooie kaarten te maken (al is het wel gemakkelijker!!) De jouwe zijn weer echt geslaagd!!

    Fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee héél mooie kaarten. De vertikale zou zo als stempel kunnen gemaakt worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ! Ik hou er ook van , gewoon tekenen , knap !

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails