Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 30 maart 2016

even weer wat koelere kleurtjes


na al dat paars en roze geweld :-) ik had een strookje over van een andere serie, die wilde ik graag kwijt..! de ondergrond maakte ik met krantenpapier, helaas was de gesso wat dik, je ziet er niets van weer, behalve dan dat het kaartje wat meer structuur heeft


 ik gebruikte lime, turkoois en, heel spannend, ook wat zwart in de achtergrond


sponste cirkels links en wat cijfers rechts die ik wat bewerkte met markers


 op het lime strookje een gouwe ouwe paardenbloem van Hero arts in de achtergrond (cijfers) nog vaag een afdruk van tekststempel van AJ

2 opmerkingen:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails