Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 10 maart 2016

voor mijn schoonzus

voor mijn schoonzus maakte ik vijf grote vierkante kaarten en 6 kleintjes (ze wilde graag verschillende formaten) de grote kaarten zijn inmiddels al voorbij gekomen, de kleintjes nog niet, dus..


ik schilderde een vel printerpapier (200gr) met de brayer. Donkerblauw, helderblauw en lime.
hierop gebruikte ik verschillende stencils die ik met gesso bewerkte


een apart vel rood geverfd en daarop de bloemvormen gestempeld en uitgeknipt


klein tekstje van carabelle en rechts nog een klein stukje van een tekst van SA


1 opmerking:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails