Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 27 april 2016

AS deel II

de derde workshop was bij Annete, hier maakten we op een vel, door een stencil, cirkels in verschillend kleurtjes


passend bij het sheet van Indigo Blue (limor circles) een ergggg leuke set..! (helaas op dat moment uitverkocht, maar hij staat op mijn verlustiglijst)


de cirkels bestempeld met wat leuke stempels uit deze set en vervolgens met een wash van verdunde acryl erover heen gekwast..op t end nog wat witte modelling paste mbv een stencil toegevoegd..

 thuis stempelde ik mn spikspinternieuw oog van Carabelle en de HELLO tekst van Simon says er nog bij en nog wat vage streepjes van DC
wat kleur toegevoegd door wat gekleurde cirkels te plakken..



de vierde workshop was eentje met de gelliplate, daar hoorden nog twee vierkantjes op, maar ik vond het leuker om nog wat te stempelen en met cirkels te werken.


de 'distels'zijn van Art Journey, de spiralen van crealies (bits and pieces) het hart van Carabelle, ENJOY AS


Super zoet, maar ik vind em zelf wel leuk geslaagd ;-) past wel op Koningsdag, of niet dan?

2 opmerkingen:

  1. toffe workshops heb je gedaan op A.S.
    Leuk hoe je er je eigen stempel op gedrukt hebt (letterlijk en figuurlijk...)
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakte leuke dingen op het event. Mooie set die Limor Circles, die heb ik, moet ik weer eens gaan gebruiken zie ik. Je kaartje werkt inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails