Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 3 april 2016

Nog weer een setje voor mijn zus


mijn zus kon wel weer wat boekjes gebruiken, dus maar weer eens achter mn oor gekrabt en bedacht wat ik nu zou doen... een oud aquarelblok staarde mij aan dus daar maar weer eens wat mee gedaan..



lekker geknoeid met verf en een stans met HAPPY (merk ben ik ff kwijt)


binnenin wat blaadjes gevouwen en wat gestempeld


eenvoudig en kleurrijk


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje. Weer een zus blij gemaakt 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boekje. Weer een zus blij gemaakt 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan je zus hier weer van genieten!! Super leuke boekjes heb je hier weer neergezet!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaftjes wow! En leuk dat lijntjespapier met stempelwerk binnenin!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails