Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 28 april 2016

Voor mijn verjaardag..

laat ik mijn allerlaatste experiment even zien..heel vers van de pers, want vanochtend leefde ie nog niet ;-)



ik had een set verf achtergrondjes (brayer en acrylverf) gemaakt waar ik niet zo weg van was... en die leuke boompjes van Simon Says (Winnie and Walter) lagen me zo aan te staren..dus ik dacht: ik ga nog eens wat proberen met layers..


het boompje gestempeld en in de hoeken de cirkelset van Carabelle, vervolgens met witte verf de tussenvlakken opgevuld zodat je de achtergrond alleen door ziet schijnen in de boompjes en cirkels..

het witte vond ik een beetje te saai, dus wat groen en oranje erbij.. De tekst staat ook op het Simon Says sheet, de cirkels langs de zijkant zijn van Crealiles.
Met een zwarte marker nog wat extra aangezet, wat stippels en kadertje.., wel fleurig he??


4 opmerkingen:

  1. Weer heel speciaal en heel mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit ! mooie frisse zomerkleurtjes, waar we nu enkel op de kaartjes van kunnen genieten =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi! En van harte proficiat met je verjaardag Hermien!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails