Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 5 juli 2016

zuslief

Mijn zus bleek, vlak voor de vakantie, toch nog wat meer klantjes dan kaartjes te hebben, dus daarom een nog een setje gemaakt




met die leuke vogeltjes van Jofy op een paar geprinte achtergrondjes die ik in een donkerbruin verleden al eens maakte voor haar (praktijk heet gewoon happy)


verder wat stempeltjes en de birds wat gekleurd met aquarelpotlood





                                  

een lekker stel zo samen !

Stempels:
Vogeltjes: JOFY
Rand: Carabelle
Cirkel: Crealies

4 opmerkingen:

  1. Hay Hermien..mag ik vragen van welk merk die prachtige tekststempel is? Je maakt altijd zulke leuke kaarten...ik kom bijna elke dag even kijken en vind het zeer inspirerend.
    hartelijke groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn "gewoon" heel erg leuk, ik word er gewoon happy van!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg leuk setje werd het ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel mooi! Je zus boft maar!
    En ja je wordt er gewoon happy van!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails