Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 14 augustus 2016

houten labels

Mijn zwager was zo aardig om me een set dunne houten plankjes te zagen op zijn nieuwe zaagmachine, ze zijn toch wel erg handig voor es wat ánders dan kaarten!
(Edit: inmiddels hebben de labels een plekje gevonden bij Esther Vos die een zalig plekje heeft aan het Pieterpad met een knus terrasje om de moede voetjes even rust te geven ;-), waar een deel van mijn kaartjes en labeltjes te koop zijn)

ik stempelde een stapeltje met zwart, verder niks, alleen een gaatje en een touwtje..(en ik ben bezweken voor die leuke cats on appletrees beestjes... die zijn ook zo LEUK! ik moet vaak al lachen als ik ze zie☺☺)


 tekst-kusjes-van de Xenos

 tekst Hoi...:DC




Vlinderserie: AJ, tekst Pure:DC, tekst Explore..: Simon Says





Bloemen: Waffle flowers (China) Bloem outline en paardenbloem: Hero Arts
tekst Veel liefs en pure nature. Hoera en hederablad: DC






Leuk voor aan een boeketje, kadootje of een boekje

10 opmerkingen:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails