Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 30 augustus 2016

restje


het restje (klein kaartje met vlinder) lag al een poosje, ik vond em te donker...dus toen ik em weer eens tegenkwam gaf ik em het voordeel van de twijfel en belandde hij met zn achterkantje in een geel zwembadje...(ik hoorde geen klachten, dus maar zo gelaten)


de vlinder is van AJ, de blooming van SU, flower (en bijhorende blommetjes) uit China


smal randje afgesneden en washi geplakt, helaas niet goed te zien op de foto, geen topkaart maar wel heel zonnig :-)

2 opmerkingen:

  1. Hey Hermien, zou ik je e-mail even mogen om een paar vraagjes te stellen ivm als jij besteld vanuit Amerika zoals bv de donna downey stempels? Heb jij daar ook steeds enorme invoerrechten op dat je moet betalen? Grtjs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat gele zwembadje wel heel geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails