Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 6 augustus 2016

Still some more love

From China, snelle zwart wit kaartjes gemaakt, ik sneed een aantal vierkantjes, nam die mee en aan de keukentafel maakte ik snel wat kleine kaartjes. Zwart wit liefde borrelde gelijk weer op, misschien wel als reachtie op  al het kleurgeweld van  de gelliplate en brayer techniek???



Supersimpel, maar ik vind ze toch echt leuk! daarom werden die kleintjes ook bevorderd tot echte kaart ☺☺ Merk dus onbekend, maar t is een snoepje


Deze volgende set bloemen stal mijn hart ook, leuke vorm en omdat ie er in gesloten en open vorm in zit een hele leuke stempelset (maak ik al een beetje leuk reclame ???? ) de bladvormen zijn ook open en gesloten..




zeg nou zelf, niks mis mee,. toch??? Samen met mijn, momenteel favoriete, tekststempel (Simon Says) ook weer bevorderd tot kaart!

1 opmerking:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails