Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 17 september 2016

Tijd en pc en...

helaas kan ik niet goed bloggen vanaf mijn IPAD, zijn er mensen die dit wel kunnen en welke app gebruik je dan? (ik kan bijv. niet bij mijn foto's???) dus ik blog vanaf mn pc en mijn pc gebruik ik niet meer zo vaak....dus nu maar weer es erachter gedoken met deze vraag en om ook te overwegen om helemaal over te stappen op facebook en instagram...


intussen vul ik nog even de dagen met mijn recente knutsels!


ondergrond mbv gelli plate gemaakt


 stempels van carabelle, en uit China



4 opmerkingen:

  1. Ik blog bijna altijd met mijn smartfone. Daar staan ook mijn foto' s op. Ik klik dan het icoontje internet aan en daarin zit mijn blog bij mijn favorieten. Werkt goed zo! Hopelijk heb je hier wat aan. Leuk speels kaartje. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik ook weer zo mooi! En...
    ik heb een Samsung tablet, daar neem ik de foto's mee, zet ze dan in picasa (dat ook op mijn tablet zit) daar pluk ik ze dan uit en zet ze op mijn blog.
    Fijne zondag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank dames! Ik denk dat ik picasa op mn ipad ga zetten, de fot's op mn IQpad vindt blogger niet?...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En toch zie je alles veel beter op een groot scherm vind ik. Ik blijf bloggen via mijn PC, dat vind ik het handigst :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails