Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 24 februari 2017

zwart wit én..

van de andere bladzijde besloot ik een boekje te maken....het begon met de gelliprint met vlinders, ik stencilde het bladmotief in het wit en wat stippen in zwart en turkoise

de kaart

hoe het begon..

het boekje (excuses voor de beroerde fotokwaliteit, heb helaas geen betere..)


wat gelli geprinte bladzijden uit hetzelfde boekje aan elkaar geplakt en de vlinderprint op een stuk karton geplakt dat ik eerst wat scheurde en insmeerde met gesso..



wat washitape, knoop en een touwtje, als 'rug' gebruikte ik aquakleurig lint waarop ik wat stippels stencilde

 binnenin ook al wat aan het crea bea'en ☺


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails