Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 24 maart 2017

superkleurig

Ik bestelde online een dik blok aquarelpapier omdat het zo'n lekkere structuur heeft en dit keer met een lekker groot formaat (30x40 cm)

weer met de brayer wat kleur verdeeld over het hele vel, niet helemaal opgevuld..vervolgens het papier in 10*10 gesneden en toen had ik wel 12 potentiële kaartjes!



ik kwam oude voorraad tubetjes tegen die ik ooit bij de Action kocht, deels ingedroogd maar er kwam uit een van die tubetjes toch een lekker geel kleurtje tevoorschijn! Mjummie!


Het leuke hart van Carabelle met witte embossing gestempeld en wat accentjes met zwart, tekst uit China, dunne streepjes van DC en de cirkel vorm van Crealies....Zet de zonnebril maar op!


Kleurig genoeg??

3 opmerkingen:

  1. Ik zit altijd met studie te kijken wat je nu weer hebt gedaan. Dit is ook weer zo prachtig en dat gevoel van "mjummie" bij die gele verf kan ik me helemaal indenken, heel herkenbaar.
    Ik geniet altijd van jouw creaties.
    Fijn weekend en groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails