Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 9 maart 2018

spring colors II voorjaarskleurtjes II

and an early bird ☺ (scribbly birds dina wakley)landed on this card
en een vroege vogel ☺ (scribbly birds dina wakley) landde op deze kaart


I think he(she) is happy! 
ik denk dat hij (zij) wel blij is!


andere stempels:
Cirkels/circles :China
Hart takjes branches with small hearts : Carabelle studio
Cijfers/numbers: Stampers anonymus

2 opmerkingen:

  1. Hé daar hebben we het vogeltje weer eens. Ik ben er gek op en heb het zelf ook al op allerlei soorten kaarten gebruikt.
    Bij mij is hij nu even in ruste maar bij jou keek ik er weer met plezier naar.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijft een favoriet van mij, dat vogeltje. Hij staat op een heel mooie achtergrond, echt een supermooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails