Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 19 juni 2010

Knutselmiddag

Vanmiddag heb ik de eettafel in beslag genomen (en wat gefiddeld on.. ;-) )en wat kaartjes gemaakt.

Van de week net een bestelling binnengekregen met deze, leuke, Hero arts stempel, ik ben er helemaal wèg van!

Als eerste een verjaardagskaartje (de rest van de kaartjes bewaar ik voor volgende blogjes, wie wat bewaart...)

Zoals de meeste mensen wel weten, ben ik gek op paars, ik heb me dus uitgeleefd!

Op Godelieve´s log las ik dat ze distress inkt had gebruikt op fotopapier, dus heb ik dat ook maar gewaagd! Het zilveren papier is behang, bij de Praxis hangen allerlei proefstukjes behang, ik heb al een paar keer wat meegenomen om te verwerken bij kaartjes...(foei!)

En laatst bleek dat mijn zus dezelfde gedachte had, toen ze zelf behang nodig had nam ze een voorraad proefstukjes mee, die vervolgens in mijn voorraaddoos belandden!

En dat komt vast nog vaker goed te pas!


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje,het paars is heel mooi!!En dat behang papier,ach het hangt er toch voor t meenemen?;)De stempel is zeker heel mooi!!!
    Fijn weekend verder,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, de bloemenstempel is hééééééél mooi! Dat paarse van de inkt komt goed fel uit op het wit! Je maakt me benieuwd naar de rest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stempel en embossingfolder passen goed bij elkaar!!
    Leuke kaart! Paarse inkt wil ik nu ook wel eens proberen :)
    Dank je wel voor de link :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails