Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 25 september 2013

Vakantievondst! holiday findings!


 
Afgelopen week waren we nog een weekje 'zonsnuiven' in Portugal en daar zag ik deze prachtige stoeljes en oude deur!
Last week we went for a short holiday to Portugal and there we saw these beautiful chairs and old doors!


Van de enthousiaste medewerker van het eetcafe hoorden we dat dit originele oude stoeltjes waren die  een voor een opgepimpt waren en zo weer hergebruikt konden worden.

An enthousiastic employee told us that these are original old chairs and now, by painting and sanding, are being re-used for the café.





k vind ze prachtig!
I really love these!




Mooie inspiratie, vond ik, vandaar dat ik ze op mn blog zet
Very inspiring to me, thats why I wanted to share these on my blog



6 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker prachtig! En weet je, ik krijg er gelijk een idee door! Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk, dat je dit laat zien op je blog!
    De zitting van de stoeltjes lijken wel een zentangle of mandala kunstwerk.
    En dan die deur!!! Zo'n mooie vind je hier niet bij de 2de hands bouwmaterialenbedrijven! Erg leuk dat je dit hebt gedeeld. Thanx.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat je jouw vakantie herinnering met ons wil delen. Heel dat eetcafé ziet er zo speciaal uit. Echt mooi!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gaaf uit! Ik begrijp dat je het meteen in het vliegtuig heb meegenomen, en het nu thuis staat ......
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je er dan nog aan denkt om foto's te maken is heel leuk voor ons :) Super op-gewaardeerde stoeltjes, heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails