Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 12 oktober 2014

Poppy love

dat ik een beetje veel gek ben op klaproosjes was vast niemand ontgaan en ook niet dat ik veel lotgenoten heb ☺☺

met mijn nieuwe stempelset van Clearly besotted maakte ik dit label (ha, ik zie dat deze out of stock is, zou ik zo een goede reclame hebben gemaakt??)


weer wat aan het kleuren geslagen met distress en waterpen


het leuke is dat de 'hartjes' van de blommen ook nog als losse stempeltjes zijn, dus kun je een hartje nog even weer extra...




2 opmerkingen:

  1. Prachtig kleur en stempelwerk. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi mooi Hermien...het plezier van het maken, straalt eraf!
    Fijne zondag daar of waar dan ook :-)
    Groetjesss, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails