Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 10 december 2015

Nog meer leuks?

jawel, ik ben verk(n)ocht! Alhoewel ik straks toch ook weer es ouderwets wil stempelen, eerst verveel ik jullie nog even met mijn voorraad mixed media kaartjes..


 bij deze maakte ik een ondergrond in paars aqua en rood, vervolgens voor de verandering eens een stencil (spinnenweb)  met zwarte verf bewerkt..werd wel heeeel donker, maar vooruit..



zelf wat bloemknop vormen getekend en eromheen met verf  gewerkt, , witte spetters gemaakt en wat stippelkes  gemaakt..


Stempel van Action.

1 opmerking:

  1. Schitterend , en zo modern, hier hou ik wel van!!!Jij hebt echt een stijl die verschilt met anderen en daar mag je heel trots op zijn!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails