Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 3 december 2015

voor mijn zus

Het gaat goed met de praktijk van mijn zus, zo leuk te horen dat ze zoveel kinderen kan helpen!
Dus ze had graag weer een set met kaartboekjes..




net toen ze appte had ik een set paars/rozige kaartjes klaarliggen, dus die wisten gelijk dat ze gebruikt gingen worden


de foto's zijn niet van denderende kwaliteit, was vlug vlug voor ik wegging nog éven op de kiek....en tsja, dan wordt t niet allemaal even scherp..,


bladeren en bloemen en happy (omdat mijn zus haar praktijk 'gewoon happy' heet) voor de dames
 binnenkant:


 voor de jongens een setje met crazy birds, cijfers, rondjes en happy..


ik maakte een A4 vel met daarop oranje, gele en rode verf, met de brayer uitgesmeerd, laten drogen en daarop de birds gestempeld.


Binnenkant de bird kijkt nog even mee ..
\


Stempels:
Bloemen en bladeren: Carabelle
Happy van de bovenste kaartjes: JOFY, onderste kaartjes onbekend
Ronde naamcirkel bovenste kaartjes: DC
Naamlabel onderste kaartjes: HEMA

3 opmerkingen:

  1. wat maak jij toch een leuke dingen, ik geniet er telkens weer van. Ik vind het zeer inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes. Zag ze op Facebook.
    Ook heel leuk dat je de binnenkant ook hebt bestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi initiatief, met prachtige kaarten!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails